Hoppsan!

Efter att ha fått höra mycket tjat om att jag aldrig går in och skriver på vår superhäftiga blogg anstränger man sig och för en gångs skull och kommer ihåg att både gå in och läsa och skriva lite, två dagar i rad till och med, men vad får jag för det? Jo, jag ser att det bara är jag som har kommenterat den mycket roliga hopplektionen i onsdags. Jag kommer att leva ett bra tag på den. Jag kände mig faktiskt riktigt duktig, himla kul, att få göra det för en gångs skull. Jag kan även meddela att minträningsvärk har blivit värr. Nu är det framsidan av låren som smärtar. Har ni andra nån träningsvärk? Trevlig Helg allihop!

Karin

Kommentarer
Postat av: Ingela

Där ser du hur vi andra har det, som skriver och skriver och ingen läser eller bryr sig. Och nu har jag ju faktiskt gjort TVÅ kommntarer till dina inlägg. Vad snäll jag är!!!. Och ja, jag har också träningsvärk efter vår fantastiska hopplektion. Hoppas nu att du får Hurry nästa gång. Då kan du verkligen se vad hoppning är. Han är jättebra att hopppa!

2007-04-20 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback