Orolig....

... är precis vad jag känner mig!!!!! På nåt sätt känns det som att det är MIN tur att bli busad med. Karin har ju varit utsatt för ett  litet bus som det visserligen inte blev något av... (eller vad sägs???????????) Och nu var det Carinas tur att "råka illa ut", så snart är det ju bara lilla jag kvar. Ingela, Du har ju också klarat Dig än, men men...
Hur som helst ska det bli mycket kul att rida i morgon, undrar vad jag får för häst??? ( Av någon märklig anledning känns det inte som jag får Jasmine som jag har önskat, undrar varför???) Någon kanske redan har busat med mig!!!!!!!!! och när jag kommer till stallet i morgon står det ALIBI på Kikki. Då kan jag tala om att åskan slår ner!!!!!!!!!!!!
Jag ser verkligen fram mot vår trevliga träff på söndag! Vi får inte glömma att kolla efter någon film i stallet i morgon.
Buskramar från Kikki

Kommentarer
Postat av: Anonyma Kyra

Vänta du bara!!!!! Hälsningar från en anonym VÄN!! :D

2007-04-24 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback