Filmkväll. UPPDATERAD!!

Glömde ju skriva att efter denna filmkväll kommer inläggen och kommentarerna bara rasa in här på bloggen efter "Bloggskolan" som jag hade innan maten och filmvisningen. Nu har ALLA i Ridgruppen lärt sig att komma in och skriva inlägg samt kommentera. Så alla ni som läser här i det tysta kommer att HÄPNA över allt skojigt som kommer att skrivas. Att det varit heldött här under veckan måste vara för att mina kamrater fortfarande smälter maten..........och då pratar jag inte om Irénes smörgåstårta som hon bjöd på i onsdags.
(Kanske är det  tur att ingen hade kamera med då och fotade mig!)

Många kramar från Ingela, som får jobba på pokerfejset..........ni vet vad jag menar.....


Kommentarer
Postat av: Kikki

Du är allt en liten administratör och lägger ut alla bilder och skriver så fint om alla våra utflykter och träffar! Jag glömmer ju ALLTID att ta med mig kameran. Dig är det minsann ordning på!
Kram Kikki tack!

2007-05-06 @ 20:55:46
Postat av: Ingela

Som sagt. Skriv gärna här utan bilder eller så kan jag maila till [email protected] och man tar dem därifrån. Och gå gärna in och ändra i texten på inläggen. Bara kul om nån annan skriver!
Kram iad

2007-05-07 @ 10:35:11
Postat av: Karin

Häpna nu alla för här skriver jag efter den suveräna bloggskolan som Ingela stod för innan vi glufsade i oss först godis och sedan de goda pajerna, för att inte tala om min "spröda" sallad.

Nu börjar nervpirrandet komma krypande inför onsdagens hopplektion. Jag får väl försöka tro mina ridkamraters ord när de säger att Hurry är den bästa att hoppa på, men jag har ju lyssnat på dem en gång förrut och hur BRA gick det då? Inte bra alls. Det kommer nog gå bra, tror jag, hoppas jag.
Hare! Kram Karin

2007-05-07 @ 12:30:49
Postat av: Ingela

Men vad tyckte du då, Karin? Visst var Hurry bra att hoppa på? Kramis! Ingela

2007-05-18 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback