FILMKVÄLL!!!

....det hade vi den 28/4 hemma hos Ingela. Å, vad det var roligt!!! Vi tittade på gamla (från 95-96) video filmer där vi red som de värsta proffsen. I alla fall Karin och Irene!!! Att de varit så aktiva hopptävlare.
Massor med mat hade vi ju också förstås. Två olika pajer som Kikki och Carina gjort. TACK för dem! Frukt och efterätt stod Ingela och Irene för och Karin hade gjort en spröd sallad. Godis hann vi också få i oss en hel skål. Efter allt ätande så såg vi filmen "Flicka, den bruna mustangen". Den var väldigt bra. Uppföljaren kommer Ridgruppen att stå för. Vi var helt suveräna på att fantisera fram handlingen till denna film så det blir nog inga problem där. Bra musik var det  ju också i filmen och snygga karlar i chaps. (Att det är så SEXIGT!!!!)

Här kommer lite bilder.
66554-56
All den goda maten! Det ser precis lika gott ut som det smakade!

66554-58
Ingela, Carina och Kikki i muntert samförstånd om den goda maten!

66554-57
Irene och Karin verkar lite mera tveksamma........

66554-55
Här ser vi på hoppvideo med Irene och Karin på "Runstorp"

66554-54
Irene var speaker.....

66554-53
Ingela fotar fast det är protester från soffan.......

66554-52
Bonusfoto på "älskarinnorna"........ Ingela kontrollerar så Carina har ätit ordentligt (harkel).

Jag passar på att tacka för den jättefina blomman som jag fick! Den pryder sin plats på trappen. Inte skulle väl jag............

Många pussar och kramar till min underbara Ridgrupp som kom och förgyllde min annars ensamma söndag. Skönt att ni finns!
Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback