Islandshästridning!

Visst ska vi åka och rida islandshäst!?! Hörde jag ett rungande JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????? Tänkte väl det.
Jag har kollat upp ett ställe som heter Sjöberga och ligger vid Ekenäs slott ungefär, är det någon som har varit där? (Jag har aldrig hört talas om det så det kunde vara kul att testa)

En 2-timmarstur kostar 350:- då ingår fika, vill man rida 3 timmar kostar det 500:- då ingår korvgrillning och fika.

Gå gärna in på deras hemsida och kolla vad Ni tycker.  Dom hade ganska många hästar och det verkar som vi kan  få lite fart och fläkt i en härlig natur. 
www.sjoberga.se

Här kommer lite förslag på datum från min sida: Lörd 16/6, Onsd 27/6, Onsd 4/7.

Vi ses i morgon! Kram Kikki

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter bra med detta ställe tycker jag. Jag vill åka 27/6 eller 4/7 så det inte blir så långt till hösten! Kram Ingela

2007-05-23 @ 09:01:10
Postat av: Karin

Jag tycker det skulle vara himla kul om vi kunde rida islandshäst i sommar. jag återkommer om vilka/vilket datum som kan passa. Annars är jag lite depp för att jag inte kan rida ikväll, men jag hoppas att ni andra får roligt. JAg får säkert också kul jag ska klä ut mig till katt och så ska vi ha cirkus och uppträda för föräldrarna tillsammans med barnen. det blir säkert bra.
Kram Karin

2007-05-23 @ 13:11:16
Postat av: Irene Lind

Hej flickor, ja, tro det eller ej, men det är faktiskt några rader från mig.....Ny kaka på onsdag.Lördag 16/7 tycker jag verkar hel kul.Vi ses på onsdag, alldles hoppgalna...... Hälsningar från Irene.

2007-05-25 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback