Bäbisträff och ridning..

Ridningen i onsdags gick väl bra. Jag fick Daiva och det var......"fittskav".......jorå. (Det skall bi så roligt sedan när Carina, som av just den orsaken VÄGRAR att ha Daiva, MÅSTE ha henne!!! !! Vilket jävla gnäll det kommer bli...ha, ha, ha....)
Nåväl, borsett från denna lilla malör så gick det riktigt bra med Daiva faktiskt. "När du rider, Ingela, blir det jätte bra" sade Sofi....eehhh??? !!!! Vi tränade på de olika gångaarterna, skritt, trav och galopp. Inte mycket stå stilla och lyssna var det. Jag var ganska trött efter lektionen måste jag säga. Nästa vecka skulle det bli mer  galoppjobb. Kul.
Sofi kom upp och fikade efter sin sista lektion och det var bra. Trevlig tjej. Bestämd.
"Nybisarna" som rider efter oss var på väg ut i manegen innan hon pratat klart  efter vår lektion och de fick sig en riktig åthutning...jjjäää...vi bad henne allra ödmjukast om hon kunde tala om för de att de även skall vara tysta på läktaren vi pågående ridning. Och hon lovade att göra detta. He,he,he...nu får Kurtan så han tiger...ridit två år.... va...jävla idiot.(Jorå, jag har PMS idag, kanske det märks lite.)

Pratade med Kikki om när vi kunde komma och vi preliminärbokade den 28/1. Irene har fortfarande inte hört av sig om hon kan eller inte, inte heller svarat på SMS om detta, men som sagt kan hon inte då så tar vi en annan dag.

Ha det gott, igelkott, som Karin brukar skriva!

Krams från Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback