Bytt grupp...

..har jag nu bestämt mig för att göra. Jag har tänkt på det ett bra tag nu och nu är det gjort. Från och med denna vecka kommer jag att rida på torsdagarna mellan 20-21. Varför? Mest för att jag på onsdagarna har sena dagar och flera stängningar på just onsdagar. Sen finns det kanske flera andra orsaker också men dom behöver jag inte ta upp här. Jag har min plats på onsdagarna kvar, så jag kan byta tillbaka om jag inte tycker att det känns bra i nya gruppen. 

Jag hoppas att vi ändå kan träffas och göra roliga saker tillsammans som vi har gjort förrut typ bio (EN BRA FILM!!!) eller liknande.

Många Kramar
Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, blir inget av me att vara me oss om du inte rider me oss. Man kan inte äta kakan o ha den kvar!!! "Anonym"

2008-01-21 @ 15:42:31
Postat av: Karin

Det var okamratligt tycker jag, men jag tycker om ER i alla fall.
Karin

2008-01-22 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback