Lycka till

ikväll, Karin, i din nya grupp!! (Snörvel, snyft, hulk!!)

Men samtidigt vill jag passa på att berätta att vi i RIDGRUPPEN igår hade en väldigt rolig lektion med massor av galopparbete.
" Ingela, vad roligt att se dig rida så bra idag " sa Sofia!eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhh....?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, visst är det!!!
Tjejen som skulle rida lektionen efter mig på Daiva, sade (med beundran i rösten) "Oj, vad det såg fint ut när du red". Jag blev så glad. DÄRU Kurtan. Skit påre.......

Carina och jag fikade. Och skrattade MYCKET!!!!.( Bara så ni vet vad ni missar ni andra.) (För vi saknar er så inihelvete!)

Igår lokaliserade jag också ett hål i fickan på min dunjacka. Förstår nu varför all övrig svart tvätt såg ut som maskerade hönskostymer när jag tvättat den.

Härligt att få träffa Kikki igen snart.

Pussspåer!

Ingela "Fjädervippan" Adamsson




Uppdaterad:

Tanken var inte att detta skulle förvandlas till "Skrytbloggen". Förlåt!!!
Ingela

Kommentarer
Postat av: Karin

Va kul att ni fick galoppera mycket. Ingela du är värd all beröm du kan få.
KRAM Karin

2008-01-24 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback