Oj!!

....vad trevligt att få komma och hälsa på "Ridgruppsbäbisen" !!! (HM, och dess mamma förstås!!) Skönt också att du håller koll på oss , Kikki så du inte slammar ihop hästhjärncellerna där hemma..... :)

Jag kan fredag, lördag och söndag denna vecka. Måndag och  fredag, lördag och söndag nästa vecka.
Dessutom är jag ju ledig på torsdag på dagen så då kan JAG iallafall!!!! He, he, he!!
Lovar att  höra med Carina och Irene ikväll eftersom Karin är opasslig!

Spännande blir det i kväll. Sofi har ju tema på de tre ggr man rider. Första gången mer teori och andra mer jobb och tredje hoppning. Vi får se hur det funkar. De första gångerna nu fick vi önska hästar och sedan kommer hon dela ut. Få se vem det blir denna gång. Jag önskade Daiva, Jasmine eller Cherry.

Kram från Ingela

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu när jag läser om alla dagar som Ingela kan, så vill ju inte jag vara sämre. Jag kan också samma lördag och söndag som hon.
Vi hörs!
Karin

2008-01-17 @ 13:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback