Vad är det som händer???????????????????

Nej, nu tror jag själva F.. är lös! Byta grupp vet jag inte om vi kan gå med på. Den här händelsen måste vi ta upp och diskutera! Det är inget som man kan ta beslut på själv! Så det så! (Ska jag säga, men jag har "bara" haft ett uppehåll) Skämt och sido, jag tycker iallafall att det var riktigt tråkigt att Du byter grupp Karin. Men jag förstår att det kan vara svårt att få ihop det med arbetstider osv. Men Du ska veta att när jag börjar rida igen så löser vi skjutsfrågan om Du vill komma tillbaka till RIDGRUPPEN "The one and only"
Kram från Kikki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å ja sjutsar åt andra hållet. SÅ det så."Hönshjärnan"

2008-01-21 @ 23:11:22
Postat av: Karin

Något som är släkt med f.. kanske. RIDGRUPPEN är och förblir "the one and only". Jag ser i allafall fram emot måndag!.
Kram Karin

2008-01-22 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback