Mesproppen och lipsillen

Ja, det är jag det. Jag fick Karlo och blev jätteglad för det. Alla har ju sagt att han är sååå bra. Jag såg fram emot att få rida honom.Men när vi hade hoppat fram några gånger (jag rider ju i en hoppgrupp som ni vet) kände jag att det här kommer nog inte att gå så bra. Sen skulle vi hoppa en liten bana, tror att det var samma som ni, Ingela och Carina red i onsdags. Jag sa att jag vill nog inte hoppa mer, jo sa fröken det SKA du visst. Och då började jag gråta, fy vad pinsamt. Sen fick jag hoppa som nummer två också fy 17. Jag hoppade i alla fall och det gick sådär tyckte jag. Sen sa fröken Sofia att jag kanske skulle ta av mig sporrarna, så då gjorde jag det. Sen red jag fram lite försiktigt på den hinderfria delen och då kändes Karlo mycket bättre. Sen skulle vi hoppa samma bama en gång till (fy fan, sa jag då för mig själv) men påt igen och det gick riktigt bra. Jag är nöjd över att jag hoppade och jag tycker också att Karlo är en bra och trevlig häst trots att jag trodde att det skulle bli en traumatisk upplevelse. Vi red ut föresten och det var jätteskönt.
Trevlig Helg!
Kram Karin

P.S Jag hade det jättebra i fjällen skapligt väder i slutet av vecka annars sådär. D.S

Kommentarer
Postat av: Ingela

Karin: Di kan väl inte vara nån mespropp om du vågar hoppa Karlo!! Det skulle inte jag våga. Heja dig!! Kram från Ingela

Postat av: Kikki

Nej Karin, inga sådana kommentarer som lipsill och mespropp vill jag veta av!!!! BRA gjort av Dig att bita ihop och försöka, sen gick det ju bra tillslut! Härligt jobbat, strongt gjort! Kram från Kikki

2009-04-24 @ 16:27:25
URL: http://ridgruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback