Rolig lektion

Det var verkligen en jätterolig ridlektion som jag hade i torsdags. Jag fick rida på Champis, fast jag trodde att jag skulle få Daiva för henne hade jag sist. När jag såg att jag skulle rida Champis tänkte jag , hur ska det här gå nu då, han är ju inte världens snabbast precis och så hoppning dessutom. Det var även hans tredje lektion som han skulle gå. Men det kan jag säga att fy 17 vad han galopperade på. Det var riktigt roligt faktiskt. Hoppade gjorde vi också. Det var fyra hinder, ett i varje hörn, placerade innanför fyrkantspåret. sen fick vi galoppera runt och hoppa alla hindren  varv på varv tills ridfröken sa att nu hade vi hoppat klart. Det var jätteroligt och att det gick så bra med Champis också kändes ju extra bra.
Synd Ingela att du missade det roliga. Hästkrafter är ju inte alltid så roligt att ha att göra med, eller...

På söndag åker jag till Sälen och åker skidor. Tjohoo vad det ska bli kul!!
Glad Påsk o Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Ingela

Karin: Vad du var vitsig, då..... ;D Ja, det var synd att jag missade er häftiga lektion. Men jag kommer tillbaka när du kommer från fjällen!! Men först ses vi ju på lördag. Puss från Ingela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback