BLODVITE

uppstod idag, Kikki. Dock inte på knät. Det visar sig att Karlos sadel är lika skavig som Daivas. "If you know what I mean??" :) Knät är lite svagt ljusblått och ingen svullnad, bara lite ömt. Inget problem alltså. Tack för din omtanke!! Tycker bara att det känns lite ruggigt att Karlo visar sådana takter. Inte bra för min hästskräck.....Tur att jag är så stabil och diskret när det inträffar nåt iallafall. Det märks ju knappt att det händer. Fattar inte hur ni visste att jag blev sparkad!! Ha, ha, ha!!!

Ungarna tycker Clara är det sötaste barnet, någonsin, och var nöjda och glada för att ha fått vara barnvakt!! (Trots Johannas spagettiarmar!) Inget att fundera på där. De ställer gärna upp igen!!
Trevligt var det med fika och ridning tycker jag. Riktigt mysigt att barnen var med.
Jag tycker också att det var roligt idag, trots min usla taktkänsla. Tyckte bara att hon kändes lite stressig och bitchig idag. Det var trist.
Ser fram emot nästa onsdags ridning och nästa sitsträning och HOPPTRÄNING efter jul!!!

Ha det bra med dina spagettiben, Kikki och vila nu. Kramar från Ingela

Många pussar och kramar till Sussi som är en trogen läsare av vår blogg.
Oroa dig inte, jag blev ingen kryckkandidat idag trots Karlos spark!!// Ingela

Kommentarer
Postat av: Kikki

Men herre gud Ingela, vilken olycksridning det blev!!! Blodvite och allt. Skönt att det inte blev värre med knät iaf. Håller med om att det var nog knappt nån som märkte att det hände nåt inne hos Karlo.... ;-) Kram Kikki

2009-12-07 @ 09:36:20
Postat av: Ingela

Bra att jag upplevs så diskret. Då är inte mitt rykte fläckat!!! :)Knät är iaf blått och ömt. Så det så.....

Postat av: Kikki

Ingela, Du måste se till att knät är i ordning till onsdag!!! Annars j.....r! // Kikki

2009-12-07 @ 16:36:33
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Knät känns ok, så det är ingen fara. Jag kommer!!! Det hade jag gjort iaf..... Skönt att du tänker på mig! Puss.

2009-12-09 @ 10:53:41
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tänker också lite på dig, Ingela. Hoppas det går bra för er alla på ridningen ikväll.

Kram på er

2009-12-09 @ 13:39:41
Postat av: Ingela

Karin!; Tack för din omtanke.//Ingela

2009-12-09 @ 14:30:16
URL: http://ridgruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback