Bokparty 4/10!!!!!

Vill bara påminna om bokpartyt som jag ska ha den 4/10 kl15.00. Ni kan väl höra av er om ni kan komma eller inte. Jag måste ju veta hur mycket fika jag ska fixa.

Hoppas det går bra för er på ridningen ikväll. Jag red inte förra veckan. Jag blev superförkyld och tappade rösten och jag har inte riktigt hittat den ännu. I morgon ska jag inte heller rida. Jag åker till Öland då och kommer inte hem förrens på söndag. Det känns som om jag inte kommer att rida på jättelöäng, lite tråkigt faktiskt.

Grattis Ingela jag hörde att du vann på röstningen av kransar på Färjargården. För det finns väl bara EN Ingela Adamsson, eller??

Hoppas att Kickis fika blir något aldeles extra nu när det går att gnola om den. Jag kan fatiskt hör både den gnolningen och sången om Ingela och Alibi. Ha det bra!
Kram Karin

Välkomna den 4 oktober!!

Kommentarer
Postat av: INGELA ADAMSSON

Karin: Jag kommer iallafall. Ser verkligen fram emot kvällen m ALIBI och Kikkis fika!! Tråkigt att du är sjuk. Krya på dig, stumpan. Kram från INGELA ADAMSSON, the one and ONLY(mja, det finns faktiskt fyra till i Sverige, men de behöver vi inte bry oss om)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback