För alla er som undrar och väntar på rapport från Onsdagens hopplektion.

Här kommer den!! 
Och det var det en JÄTTEJÄTTEROLIG hopplektion igår. Jag och Karlo kämpade tappert!! Sofia sade oupphörligen "BRA INGELA". En gång sade hon till och med "Ingela, du rider ju JÄTTEBRA idag". Mitt svar blev: det är bara för att du lägger märke till mig mer nu när Carina inte är här och tar all uppmärksamhet. ;D
Annars heter det ju BRA CARINA lektionerna igenom. Så det så. Men igår fick alltså vi andra tappra ryttare lite uppmärksamhet. Men det är inte så att jag tycker att Kikki och Carina skall vara borta flera gånger för det.
Igår var vi fyra tappra ryttare som äntrade våra hästar. Samma bana som fg gång, men varefter kom hindren upp lite. Då avvek Ing-Britt så då var vi bara tre som snurrade runt över hindren. Karlo och jag var lite vingliga i början och läget kändes hopplöst. Men skam den som ger sig, vi repade oss och kom tillbaka m bravur. De sista hindren när jag verkligen lyssnade på Sofia gick väldigt bra. Kan inte riktigt i dagläget säga att jag direkt längtar till nästa vecka när vi skall hoppa högre. Men den dagen den sorgen.......

Lycka till ikväll Karin!!!

Kram från Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback